ثقافه وفن

بعد «اللايف».. غادة عبد الرازق باكية: «أسفة.. مش هتتكرر تاني»

أعترفت الفنانة غادة عبد الرازق بحقيقة الفيديو المثير الذي انتشر لها منذ أيام، وهي على سرير، في أحد المنتجعات بجزر المالديف، حيث كشفت عن صدرها دون أن تدري في هذا الفيديو.
 
وانهارت عبد الرازق في البكاء، في فيديو بثته، منذ قليل، عبر حسابها على إنستجرام، مؤكدة أنها لم تدرِ ما ظهر في الفيديو بسبب الأدوية النفسية التي تتعاطاها.
 
وأضافت: “صحابي طلبوا مني أنزل فيديو ليا لايف عشان وحشتهم وأنا زي الهبلة وحمارة أول مرة أنزل فيديو لايف، وبكلم الناس، تاني يوم صحيت على فضيحة في كل أنحاء العالم، الناس كلها بتتكلم عني وإني بينت جزء من جسمي”. 
 
وتابعت: “دي الرحلة الوحيدة اللي قررت إني متصورش بمايوه ومظهرش تاني بالشكل دا معرفش إيه حصل يومها، تفتكروا بعد 26 سنة من النجاح هعمل كدا، كل اللي ساهموا في انتشار الموضوع نجحوا إنهم يضايقوني ويعملوا فرقعة، حسبي الله ونعم الوكيل فيكم، لكن أنا طول عمري ست محترمة وهفضل محترمة عشاني وعشان الجمهور وعشان بنتي وأحفادي وعشان أنا بمثل بلدي اللي هي أهم بلد في العالم غصب عن أي حد”.
 
واختتمت: “أنا أسفة ومش هتتكرر تاني في حياتي على أي صعيد تاني”. 

بوابة الشباب نيوز

جاء إطلاق بوابة الشباب نيوز على الانترنت ليكون وسيلة لمعرفة الاخبار اول باول، ويمثل إضافة قوية في الفضاء الالكتروني، وجاءت انطلاقة الموقع من مصر من قلب الاحداث ليهتم بالثورات العربية والمشاكل السياسية ويغطى الفعاليات الاقتصادية والرياضية ويواكب علوم التكنولوجيا ويغطي اخبار المرآة

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى