ثقافه وفن

شاهد| الجمهور يتعاطف مع يحيى الفخرانى.. ويتمناه أبًا له

لليوم الثانى على التوالى، ينشر رواد “تويتر” تغريداتهم، بهاشتاج #يحيى_الفخرانى، الذى تصدر قائمة الهاشتاجات المصرية، فضلًا عن هاشتاج مسلسل #بالحجم_العائلى، والذى يذاع حصريًا على قناة dmc.

عبر نشطاء “تويتر” عن مدى تعاطفهم مع المأساة التى يعانيها يحيى الفخرانى، بطل مسلسل “بالحجم العائلى”، وعدم بر أولاده له.

ودلت تغريدات جمهور يحيى الفخرانى، ومسلسله الرمضانى على أنهم قد تعايشوا وتوحدوا مع مأساته العائلية، فغرودا كاتبين: “أنا ممكن أخد يحيى الفخرانى فى بالحجم العائلى.. أحبه أنا بدل ما عياله بيبهدلوه كدا”، و”حد يسحب يحيى الفخرانى من العيال اللى متربوش دول ويجيبه يبقى أبويا أنا.. أنا هقدره”، و”إيه اللى بيحصل مع يحيى الفخرانى ده هعيط”، و”حاسة إنى هكمل مسلسل يحيى الفخرانى بس عشان أبقى معاه ببقية الحلقات بدل ولاده اللى مش معبرينه.. هكمل المسلسل عشان صعبان على.. بس هو برضو طالع راجل برنس وفرفووش بصراحة”، و”كان نفسى يبقى عندى جدو جميل زى يحيى الفخرانى”.

بوابة الشباب نيوز

جاء إطلاق بوابة الشباب نيوز على الانترنت ليكون وسيلة لمعرفة الاخبار اول باول، ويمثل إضافة قوية في الفضاء الالكتروني، وجاءت انطلاقة الموقع من مصر من قلب الاحداث ليهتم بالثورات العربية والمشاكل السياسية ويغطى الفعاليات الاقتصادية والرياضية ويواكب علوم التكنولوجيا ويغطي اخبار المرآة

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى